2007年7月24日 星期二

同Sammi去書展

岩岩尋日先行完,其實都無咩想買﹗不過之前應承左我唔會咁衰放飛機既......

五點到左書展﹗

第一件事係食阿波羅乳酪﹗

都唔明點解叔叔會整我咁Ugly﹗

我地企響度一邊食一邊睇佢之後整出黎果d....真係笑到死左﹗原來個個都係整到好"闊"

heehee

行下行下

訂左Cosmogirl

一年都係 $168﹗仲要送2樽Mask﹗

我買過一樽都百幾啦﹗所以都幾抵.....

想買2本書 - 20幾歲決定女人的一生($51) 、 The Memory Keeper's Daughter($70)

點知睇到有簡體既20幾歲決定女人的一生 $22......

好野﹗

可惜The Memory Keeper's Daughter無晒貨﹗

Sammi買左陳嘉容本書﹗都訂左Cosmogirl......

行到大概9點就去食野喇﹗

越南野

隔離台話聞到我地個菠蘿炒飯好香下次一定要食﹗^ ^

食完又要返屋企做功課.....好支力呀﹗

做左一陣都唔知自己做緊咩﹗

都係訓喇﹗

Miss 2 calls


沒有留言:

張貼留言