2007年7月17日 星期二

星期五六陪住麥生

大家都知我返工係幾悶ga la....日日都重複同一個動作百幾次﹗次次同事行埋我度都係叫我scanEmily行埋我度俾左張紙我之後我清楚聽到佢話: " 幫我影印2張﹗"我真係明明聽到﹗但點知我都係放左落部Scanner度﹗仲Scan埋﹗佢問我你做咩呀﹗我話: "你叫我影印2張﹗"我到而家仲未知做錯左咩﹗我真係好白痴呀﹗明明知係要影印但都白痴地Scan左﹗服左自己.....

放工之後又要去返學﹗返到9點半就搭車返屋企﹗一邊睇波一邊食野﹗好慘呀﹗個胃又唔舒服﹗無得食西柚﹗

因為要陪我要你講大話真係唔好意思﹗

一邊睇Cashback一邊睇Snooker (其實都幾精彩﹗)

我好好勝﹗我要次次都得﹗

連學都唔返﹗因為我好懶.......


沒有留言:

張貼留言