2007年7月17日 星期二

超開心的一天


放工之後去左MK交收Bioderma﹗好野終於都買返呢隻﹗希望D粒粒快D好返﹗

之後等埋Irene、Shirley、Sammi就過去尖咀搵蘇菲﹗

好野﹗又再一齊Lu....

Dinner@ Fai 翠拉面小龍包

好鍾意你笑得咁得意wo~~~~

我覺得隔離台會好憎我地﹗因為我地好Noisy﹗

超搞笑﹗我地約去camp既對話﹗

Shirley: "長州啦﹗食海鮮平﹗"

Cherry: " 我鍾意南Y島wo.....﹗"

Sammi: "去返貝澳lor﹗"

下刪一萬句....

最後都未有結論

糖水@糖朝 (識得出煙既西米露﹗好味﹗)

我地又講返去camp去邊﹗

Shirley: "長州啦﹗食海鮮平﹗"

Sammi: "貝澳lor﹗"

Cherry: " 唔係南Y島咩.....﹗"

約個去Camp日子地點都搞左成半日﹗

不過真係好好笑﹗

笑左咁耐真係好支力﹗

我選擇快樂﹗覺得做左自己可以做既野就夠喇.....^ ^

work hard PLAY HARD


沒有留言:

張貼留言