2007年7月27日 星期五

星期四一整日整左一份minutes

朝早都係貼label啦﹗貼到11點咁上下﹗Emily俾左份Manager手寫既minutes叫我打﹗一版大概有200字﹗有七版﹗我諗住1~2個鐘應該整得晒啦﹗

點知一開始睇先知......原來Manager用慣草書﹗我根本就睇唔明﹗一行有10個字我有5個唔知係咩﹗估又估唔到﹗估左好耐﹗

1230食Lunch我整完第一版多小小﹗

之後成個晏晝都係估野....如果你叫我用前文後理估我可以答你唔得wo~~~~因為有好多字都唔知係咩既時候﹗你點估呀﹗

到3點幾我仲係整緊第3、4頁﹗於是加快行動就係一有唔知既就Underline成版問Emily、Dora﹗

佢地都OK勁﹗有D字一估就估到﹗但原來跟左Manager 10年既Dora都有睇唔明既字﹗

in love with each other --> in live with each other --> in line with each other (先岩)

一直整到放工﹗

好彩佢無叫我留低等佢correct﹗唔係我一定死﹗

好彩﹗有庭庭錫返﹗^ ^

星期五又偷情


沒有留言:

張貼留言