2007年7月22日 星期日

令人猝死的星期的五六

星期五係Phoebe既Last Day,於是我、Helen、Nik、Phoebe仲有4個同事出左去食韓國野﹗雖然好似好熱氣,不過真好好味﹗﹗


放左工就過左去銅鑼灣,換左飛睇男兒本色﹗



Free既戲黎講都幾好呀﹗麥生你會唔會係本身唔鍾意祖明呀??雖然我都覺得佢響呢套做得唔係幾好﹗低能左小小﹗其實我都幾鍾意佢響早熟既家富果個角色.........(注: 祖明真係好似成龍)


Dinner: Chocolate Cake、爆谷、包包﹗


返屋企好支力訓左﹗


對唔住呀﹗大家都訓得唔好.....


星期六一早起身,從晴朗的一天出發......次次都係好好天﹗好舒服......


再訓多陣就過左去牛頭角同麥生lunch食完lunch等佢放工...


又係21號lu﹗


你唔記得唔緊要﹗我記得就得喇﹗我相信終有一日你都會記得﹗


Kinda出奇蛋﹗heehee.....



五花茶


Candy


放左工搭左個半鐘車返去屋企.....睇左陣vcd,睇左陣Ball


8點又出去書展行到12點...


其實9點先去到﹗因為我係公司要員﹗我地用特權﹗Heehee.....


果種有特權既感覺真係幾得意﹗


Ticket都唔洗買﹗


一人買左2本書﹗


陪你睇投資書﹗陪我睇Cookbook﹗整朱古力cake俾你食呀......


仲有一本係去台北既旅遊書﹗


返屋企傾電話講到2點幾


PS: 好慘呀﹗我無左味覺......


沒有留言:

張貼留言