2007年10月20日 星期六

距離出發仲有5日

公眾假期真係好多人﹗


我3點就出左門口﹗去MK做Spa(因為之前Littletwin Star信用卡寄左悅容妝免費做Spa俾我﹗


都諗過去唔去好,因為好驚佢地又Sell我野﹗我個人耳仔軟﹗不過以我而家呢個經濟狀況我一定唔會﹗又想試下咪去lor.......


全個過程都幾舒服﹗不過真係好短﹗唔洗錢都OK啦﹗


好彩佢都無咩sell我﹗


之後Justin過左黎﹗我地去左食滿記Pancake、士多碑利黑珍珠、楊枝金露﹗


去左康泰羅返我地去韓國既資料﹗


Confirm左集合既時間係9點55分﹗而我響炮台山8:45分考完﹗


29號晚11點幾返到黎HK﹗真係玩足晒5日﹗


應該會遲小小﹗希望everything smooth la﹗


要你一個人拖2個suitcase,真係唔好意思呀﹗不過無法啦﹗你女朋友就係咁大頭蝦﹗


我地好耐無影貼紙相喇﹗


不過原來旺中果間搬左﹗我地玩左賽車﹗好得意呀﹗我地好似真係坐響架車入面咁﹗2個人排排坐﹗好大個Screen,我一撞就到Justin,佢一撞就到我﹗咁當然係佢開得叻d啦﹗不過佢都有特登撞之後俾我開﹗^ ^


佢開得叻d,不過亦撞到好勁﹗成架車飛起﹗嚇到我呀﹗真係要考慮坐唔坐你車好﹗


我咪想買對新boot既,咁佢就陪我行啦﹗不過都係睇唔岩啦﹗我地都係去韓國買啦﹗ ^ ^


又一齊煮飯仔﹗^ ^


1 則留言:

  1. 誠邀下列人士

    -         
    各想去妊娠紋既媽咪

    -         
    想試用魚油丸的媽咪

    -         
    有關節痛既人

    -         
    想改善經期問題既人

    -         
    成日病想身體好 d 既人

    -         
    想改善便秘問題既人

    -         
    秋冬想大擦多餐但又唔想肥太多既人

    -         
    想去眼紋既靚女

    -         
    想媽咪皮膚靚靚既人

    -         
    有更年期問題既女士 ( 10 個有 9 個都覺得好訓左 )

    -         
    想去橙皮紋既人

    -         
    想狗狗既毛柔順既人 ( 我隻狗狗食左一星期魚油丸 , 果然 d 毛柔順左丫 )

     

    I need product feedback

     

    if u want to try it for free ( 所有野都係用到一個月架 )

    msn me plz

     

    msn: riverpong_hk@hotmail.com

     

    你都可以擁有自己的日日有營,歡迎加盟

     

    回覆刪除