2007年10月29日 星期一

第五日新村

羅埋個suitcase就要離開酒店喇﹗都有小小唔捨得﹗


去到早餐鋪都係食中式早餐,Justin要打返黎請假﹗因為我既關係搞到你要講大話﹗too bad﹗好彩最後都打到﹗


之後去水晶城﹗呢d地方我唔會買野啦﹗


之後去新村﹗都幾有日本feel



Boot 十幾萬won一對﹗即係千幾蚊﹗都唔係好靚﹗


衫又睇唔中﹗(其實如果300-400我想返HK買我鍾意既有小小牌子既仲好﹗)


其實佢d街都幾似旺角﹗


女仔衫都ok gei~~~不過男仔就﹗><



我地自費Lunch食左一間韓國家庭式既鋪頭,食左石頭飯同埋卷卷﹗個卷好味﹗我個飯就spicy既﹗不過都好味﹗


又無買d咩野﹗就去土產店﹗


(途中俾小費,我地俾多左 $10000 won Paul因為佢真係幾好﹗又講勁多野﹗俾多左 $20 領隊阿琪,因為佢都無咩幫過手﹗Jason幫我地影既相我地全部買哂﹗因為佢真係好好﹗成日幫我地﹗我地仲俾多小小錢佢,加加埋埋差唔多 $30000 won6張相 $30000 wonOh~~~~不過我地太有錢喇﹗仲有18萬﹗)


勁期待呀﹗因為我地呢幾日都無咩買野﹗都係等響呢間野度買手信﹗


Paul話呢間有保證,天然﹗


點知勁貴﹗買一包紫菜 $10000、一包yao 魚絲 $6000、一樽柚子茶 $12000﹗貴到呀﹗HK柚子茶都係幾十蚊﹗而家要百幾蚊﹗真係好肉痛﹗


仲要間野唔係好似百佳Welcome咁﹗咁大有咁多野俾你揀﹗佢係好似雜貨店﹗


真係好肉痛﹗最後用左 $115000,響Supermarket買野用千幾蚊真係第一次﹗


但唔買,我有咩可以羅返HK??因為我地已經響機場附近喇﹗


我好後悔前幾日咩都無買到﹗信錯左阿Paul lor﹗勁想羅返果 $10000 won


算喇﹗好彩有Justin安慰返﹗不過如果真係咩都唔買就仲唔開心﹗


得咁小野都唔知點分俾朋友﹗但已經一千蚊喇﹗><



一直到離開的這天天氣仍然好好﹗^ ^



最後仲有55 won未用﹗我地換返HK$$$,有 $400幾﹗因為買入賣出係唔同gei


返到HK用果D錢食飯 ^ ^


寄左postcard﹗俾人隊住咁去排隊﹗好搞笑﹗


飛機有雪糕食 ^ ^


十一點返到HK﹗羅埋行李,點知搭錯車﹗連我都服左我自己﹗gd~~~


就係咁又損失左20蚊﹗


點解我咁大頭蝦ga…….


成個箱Justin羅左返屋企,我個suitcase得一件衫一條褲一對襪﹗><


多謝呢5,6日黎麥先生既照顧,關心﹗我過左一個好愉快既假期﹗^ ^


好幸福﹗


我鍾意韓國既風景、野食、咁都有好多值得去既地方﹗﹗


(除左買貴野唔抵之外)


1 則留言:

  1. 下次用剩d won比我當手信得架喇, 唔駛周圍買野

    回覆刪除