2007年11月4日 星期日

返左黎既一個星期

星期二


之前果晚大概2點訓﹗起身返工都唔算好支力﹗可能之前幾日都好早起身,所以一早返工都無咩野﹗放左工就陪Justin去睇醫生﹗


星期三


一放工就返去買送﹗煮左野同細佬一齊食﹗


星期四


放工等Justin羅返一部分韓國手信俾我﹗之後就返學喇﹗Miss好厲害,我第一次見成班同學真係聽話﹗答問題好積極,仲要叫我地睇一篇article成九個字﹗如果係以前d同學一定勁講野﹗無人會睇﹗真係勁Surprise﹗﹗我唔話同學自己講野岩﹗我係想話miss好厲害﹗


星期五


取消飯局之後Justin放工打黎問長問短﹗我話佢好煩,佢cut左我線﹗之後仲要唔聽我電話﹗勁衰﹗原本唔想等佢﹗不過唔得﹗我唔可以俾佢不了了之﹗我要殺左佢﹗見到佢之後 (根本佢就係expected我會等佢﹗勁了解我呀﹗) 佢話佢有講 88 先收線,我話我聽唔到﹗其實我地2個都係笑住咁鬥嘴﹗我衰你都衰呀﹗


之後心有靈犀撞到﹗


買左大閘crab、提子、桔子﹗好抵


返去整返熱,蒸熟左d crab﹗都幾好味﹗我鍾意食公﹗^ ^


一齊睇ball


食得太飽眼訓到死喇﹗


星期六


食食食食訓食﹗^ ^


Home alone


星期日


留左響屋企整理韓國既相﹗


Winnie過左黎搵我﹗佢好唔開心﹗我地傾左好耐﹗


Cheer up babe^ ^


有好多野唔係under我地control﹗想得太多對自己都唔好﹗


只要而家呢個moment開心就夠喇﹗


曬左相﹗^ ^


對於其他朋友仔﹗我真係好幸福﹗


可能係幸運掛﹗


1 則留言:

  1. HALO~~你好呀~~
    我係係yahoo seach COEX MALL搵到你個blog~~
    我 late 11月尾都去韓國~~
    可唔可以做個朋友仔分享下你去旅行既資訊呀~~^&^
    打攪晒~~

    回覆刪除