2007年11月15日 星期四

重建友誼


 


二年半無再聯絡﹗是因為我想試下我唔搵你你會等幾耐先搵我﹗係因為你怕我嬲左你﹗係因為…..


但一切已經唔重要喇﹗


因為現在我地已經再一次成為好朋友喇﹗


呢九百幾日既日子唔知你係過得點gei??


我由Space --> Anytours  --> TDC + Top up degree


我覺得自己大個左好多﹗


有好多好多野想同你講﹗同你share


現在既我真係好想見下現在既你﹗


因為你響我心目中仲係果個2年幾之前既你﹗


我知道你都有好多野想同我share


人大左就會更加珍惜朋友﹗


要搵一個可以好似你咁搞笑既朋友仔真係唔容易﹗


可能之前我對你都唔係好好﹗不過我仍然當你係我既朋友﹗^ ^


期待第一次與你見面﹗


沒有留言:

張貼留言