2007年11月11日 星期日

塚愛 (In Love with the Dead)

先去左牛頭角陪Justin Lunch﹗話陪佢Lunch不如話佢陪我Lunch因為佢都無食野﹗


因為唔開心﹗因為太早﹗但工作上既野我幫唔到你手﹗唯有用其他方法tum返你開心啦﹗


無事就好喇﹗


之後就過左去銅鑼灣,陪朋友仔食野﹗


朋友,可以做既,可能做既都做左﹗唔好迫自己啦﹗﹗


看見你如此壓抑,如此執著我真係好心痛,但又唔知可以做咩﹗


果個衰人真係cheap到爆開﹗


我相信今日你點對人,他日人地都會點對返你﹗


將來一定會好幸福ga﹗


塚愛優先場


彭氐兄弟既戲我一向都覺得幾好﹗


不過就真係有小小嚇人﹗


你會唔會為你所愛既人做一D傻野呀?????


沒有留言:

張貼留言