2007年11月21日 星期三

Sweet

星期日整左既蛋糕,今日終於都食喇﹗


我地返左屋企煮飯仔﹗^ ^


蛋糕Justin話好靚好好味wo﹗﹗


lum哂﹗


我地2個人食左半個﹗


個脆脆底都幾得意﹗仲脆ga~~~一層都OK﹗唔會太甜


Justin話個cake乾左小小﹗


<<師兄撞鬼>> 笑到你傻﹗


So happy to share with you.


塊面好返好多lu…^ ^


開始左半年既treatment﹗希望呢半年可以快d過﹗


一星期七百蚊﹗一個月三千蚊﹗半年差唔多二萬﹗好貴呀﹗


同我一齊好慳呀﹗^ ^


公司叫Justin apply定下年既假﹗佢想轉Dept / 轉工呀﹗所以我叫佢apply一月﹗


即係一月又去旅lu~~~


之前想去日本~~不過而家咁快又去我應該唔會夠錢ga la


都係近近地去珠海、澳門、玩返 3-4日算喇﹗


年尾再有假既時候再去﹗


點解連你都係咁﹗呢個身份唔係每個人都可以擔得起﹗真係唔明辛苦人辛苦自己﹗


1 則留言:

  1. 你有無玩過 bathinglove.com 呀? 這個 website 是我一班 friend 攪的,完全免費,仲有好得意嘅Blog同相簿用,真係好鬼正!有興趣的你不防上來做個 friend ^V^

    回覆刪除