2007年11月19日 星期一

黑森林脆脆底

一早就起身返學﹗由朝早10點一直去到5點﹗


飲茶 @ 名都 with Emily & Prudence


好得意佢要自己出去羅野食﹗雖然有好多野都無,不過野食都OK好味﹗


係貴左小小﹗一個人一百蚊﹗不過好味唔緊要啦﹗


放學既時候Justin打黎﹗話佢而家響香港仔察館﹗


嚇死﹗


因為岩岩踢波對方輸好多﹗唔憤氣﹗打佢隊友﹗


一腳踢到流哂血﹗D人真係好恐怖﹗


好彩Justin無事﹗不過落口供落左3個幾鐘﹗


慘呀﹗


我無去搵佢就過左去旺角﹗學整蛋糕﹗


第一次正式去報名學整蛋糕﹗




開始都幾易﹗不過一到將成個蛋糕成個抆cream就大件事喇﹗


好難整到好smooth﹗又一高一低﹗最後都係阿Sir幫手搞掂﹗




整得太快好多時候都follow唔到﹗


最搞笑係個classrom好細﹗連洗手都要出去toilet洗﹗咁大家諗到個cake會有幾多料啦﹗不過我開門有用紙巾﹗其他人就唔知喇﹗



我太貪心,揀左最大粒既2粒士多碑利﹗但個cake好細﹗搞到有迫爆既感覺﹗


不過整體都ok gei



Winnie第一時間同男朋友一齊食左﹗


佢話俾7分﹗hahahaha~~~我話有5分係俾阿Sir


唔知點解心血來潮好想即刻就同Justin分享我既第一個蛋糕﹗


於是提議去佢度搵佢﹗(其實之前我都有諗過叫佢黎湊我,不過整完都8點幾﹗好似都係見一見)


但佢好理性咁叫我唔好﹗星期二先一齊食﹗


佢可能驚我唔開心﹗講左好多次好多次驚我支力﹗


講真真係有小小唔開心ga﹗因為覺得佢成日都好理性﹗


得人地一個係好任性﹗


不過我點解要整呢個蛋糕??因為我想我地2個開開心心咁食我整既蛋糕﹗


咁今日食、聽日食同後日食又有咩分別呢??


反而我而家咁強求要即刻同佢一齊食咪仲搞到唔知點咁﹗


本未倒置的傻婆﹗


沒有留言:

張貼留言