2007年11月27日 星期二

整古造怪

好開心呀﹗星期日原本又喊哂﹗而家無事lu


星期一陪阿田去睇完醫生之後我地過左去銅鑼灣行街﹗


因為b + ab VIP 7折而之前又睇中左件衫於是就去睇下﹗


Justin揀左一件平時我連試都唔會試既衫叫我試下﹗


一件連身裙,全白﹗心口有個Bear


一試覺得都幾靚﹗


而且有7折﹗都係200幾蚊﹗hahahahhaha~~~~反而之前想買果件就無買到﹗


原本Eugene約我搵日同佢去唱K


我諗住星期六夜晚Justin叫我去食飯改3個人唱K都好呀﹗


點知佢話Book左台﹗(因為我了解佢,所以我唔信lor)


Hahahahaha~~真係無book台呢件事~~~~


佢響個銀包度羅左2張飛出黎﹗


121Ocean Park既飛﹗


原來唔係book左台﹗而係買左飛﹗


(驚我到時唔知著到點,驚我著到鬼五馬六唔岩去玩,仲叫我一定要化妝)


Lum返哂啦﹗不過我都係想同你去Disneyd^ ^


Dinner 又食左羊扒、意粉@金百利


不過不失﹗


你低能的cooking mama 2


Share everything we have.


知道了你爸爸的秘密,我會對你更加好﹗因為我不能讓你那樣﹗


你真係好搞笑﹗扮得超搞笑﹗笑到我死喇﹗


PS: 下次我唔會再等,我會主動D


沒有留言:

張貼留言