2007年11月26日 星期一

爸爸請對媽咪好D

星期六媽咪打黎話佢唔開心﹗


因為佢整親但爸爸唔理佢不特止仲要話佢﹗


聽到我都好唔開心﹗


但唔識安慰媽咪﹗


爸爸星期日返左黎﹗成2個幾月無見過爸爸喇﹗


黑左好多﹗


其實由細到大同爸爸溝通都唔係太多﹗


因為成日都覺得佢唔明我講既野﹗慢慢我地講既野真係好小﹗


爸爸響我心目中係一個好嚴肅既人﹗


佢好小笑﹗


但佢對我好好﹗佢從來都唔會鬧我﹗真係未試過﹗


我只記得我拖過爸爸隻手幾次﹗但每一次佢都會鬆開﹗


2個人一齊咁長時間,點都會有鬧交,互不理彩既時間﹗


過左一陣就會無事ga la


希望爸爸對媽咪好D


沒有留言:

張貼留言