2007年11月8日 星期四

恐怖鬥窒4

放左工搭船塞船,搭車塞車﹗好辛苦﹗遲到九個字﹗


買左7:45飛﹗


之後就去左食野﹗毓民牛肉面﹗(其實好耐之前同芷慧、CeliaShirley食過﹗覺得都係一般﹗)


不過Justin話想食牛肉面﹗咁咪同佢黎試下lor


點知佢話好難食﹗


不過好搞笑地我撞到Jackie^ ^


終於都開場喇﹗知道一開始就已經要開腦﹗>< really so ugly


如果你無睇過頭3or唔記得之前講咩都係唔好入去睇喇﹗


你會好似我咁勁問點解…..我都仲記得小小﹗


呢一集講點解John會變成咁﹗


我就覺得小小散﹗唔易睇得明﹗


Justin就覺得好正﹗


場面當然我地2個都覺得好嚇人啦﹗個戲院又凍﹗


我記得第3集都係同Justin睇﹗今非昔比lu~~~~~


行左陣,買左JayCD就返去喇﹗^ ^


Jay 12月有concert 不過我無買飛呀﹗Justin話佢有叫fd幫佢訂﹗不過打唔到電話﹗


你有心同我睇就夠喇﹗^ ^


2 則留言:

  1. 你好~~!!
    coex mall個水族館洗唔洗比入場費架.??
    仲有 coex mall入面多唔多outlet呀.??
    你有無去laneige個個專賣店呀.??
     
    你康泰真係幾抵呀~~
    我跟永安呀~~不過我去5日~~我2099呀~~
    不過就唔包每日既lunch lol~
    你個時大約帶左幾多錢去呀.??

    回覆刪除
  2. 個水族館要百幾蚊呀﹗其實應該你個團有寫包唔包 ga ﹗我無入到去因為我果個唔包﹗ coex mall 都幾大 gei~~~ 不過有好多鋪都唔抵買﹗ Laneige 我有去呀﹗不過因為我而家用緊美容院既 product ﹗所以無買呀﹗康泰帶我地去一間化妝品專門店,好似平過出面小小﹗我果團都係 5 日唔包 4 日 lunch ﹗因為果幾日都係響 d 樂園入面﹗我帶左 3 千﹗不過用唔哂呀﹗

    回覆刪除