2007年11月28日 星期三

Anna & Anna

星期二係一個睇戲既好日子﹗


星期一阿風已經買左飛lu~~


排除意外,放左工就過去APM


我地一齊食左野先﹗個飯都幾好味wo~~~


之後去左吉之島買左酸瓜﹗


買埋爆谷就差唔多開場喇﹗


< >


我以為講ma生﹗


原來係講分身﹗但2個人 / 1個人 選擇左2條唔同既路﹗


佢地交換身份3日,但命運就是命運,到最後2個都係揀返自己本身既路﹗


唔明小朋友既作用﹗但經你講一講就明喇﹗


佢想拍到深d﹗但我覺得悶﹗中間有小小時間真係好想訓陣﹗


真係麻麻….


睇完我地去左行街﹗一人一件衫﹗好抵﹗


我一早已睇中﹗都幾靚呀﹗


好支力呀﹗


去馬啦﹗加油﹗好野多人爭呀﹗^ ^


媽咪同爸爸2個都返左黎﹗不過我呢2日都去左街﹗


見得太小﹗><


返左去lu


沒有留言:

張貼留言