2007年10月9日 星期二

嘩﹗咁快星期二

星期日全日都留左響屋企做功課﹗雖然唔可以話做得好好﹗不過都叫搞掂晒啦﹗

有左Report去整一個PPT真係好快呀﹗

EVERYTHING IS SO GOOD

諗住星期一返去先整埋個Script﹗點知全日都勁忙﹗我真係勁緊張﹗

Print唔到彩色wo

好彩到最後Emily搞掂左﹗

Present得好順利﹗

Over run7分鐘﹗阿Sir都有小小唔耐煩﹗不過最後佢都話我地very good﹗希望高分d啦﹗

有同學over run15分鐘﹗其實個present都係last 15分鐘﹗

Sir仲話我地個report幾好唔洗改﹗

希望Video Sir都一樣咁鍾意我地個REPORT啦﹗

之後返到屋企又係一個人食面﹗(媽咪星期五已經返左去喇﹗)

細佬由於太憎我煮既野食﹗已經好小返黎食喇﹗成日都一個人食く

我要搵返我自己﹗


沒有留言:

張貼留言