2007年10月18日 星期四

我好懶無update

好快就又過左半個星期喇﹗


星期日留左響屋企


星期一Justin過左我屋企煮飯仔﹗


我地蒸左大閘crab﹗整左菜﹗飲左栗子粟米紅蘿蔔豬展湯﹗同蜜汁丸仲有好難食既蜜汁蛋


Justinnaught 佢解開左d crab既繩﹗等佢地可以走黎走去﹗又叫佢地打架﹗成日個kid子咁﹗


又唔幫手整野﹗只係睇魚﹗


估唔到d crab雪左幾日都仲未死﹗勁


驚到藏在一角﹗


星期二


原本同阿風睇戲﹗(但其實又唔係好夠時間﹗)


之後放工陪左justin睇醫生就返去喇﹗


醫生d藥搞到佢個嘴好乾﹗甩哂皮﹗好慘﹗


不過好彩皮膚好返好多﹗


希望睇多幾次就唔洗再黎喇﹗


星期三


原本約左一班小學同學去飲野﹗不過又無出到﹗


近排我覺得自己好怪,成日都唔想出去﹗


其實我係好想有返自己既生活﹗


好似以前咁得閒去食下飯﹗飲下野﹗


我唔想咁快就隱蔽﹗


我會努力搵返我自己﹗


返到去買左送煮左豬扒同埋菜﹗仲有湯﹗(合掌瓜西施骨湯)


沒有留言:

張貼留言