2007年10月23日 星期二

La Bons Café

講左請Justin食呢間餐廳好耐﹗不過一直拖到今日﹗hahahahahaha~~~~


放左工,黎到半路湊我﹗馬小庭與馬小桂


一齊去左睇醫生


又扮哂發脾氣﹗成日都同我鬥氣﹗


講返餐飯先﹗先黎係番茄湯﹗沙律(我既係三文魚,Justin既係螺肉﹗我覺得佢果個好得意﹗同埋好味﹗)


不過不失啦﹗


main course我叫羊扒(因為我已經唔食牛喇)Justin就叫肉眼


哈哈…..都係忍唔住偷食左2舊﹗^ ^


佢果個就太熟喇﹗6???9wo﹗﹗


我果個羊扒都係肉汁唔夠﹗佢俾左d 綠色Jelly source我﹗令我地諗起另一樣野﹗


都係上次響Sogo對面果間羊扒好味d


叫左2杯花茶熱情果同埋蜜桃(其實個味都好似)



最期待係個心太軟﹗真係好好味呀﹗唔會太甜﹗不過我地食食下個心太軟,d朱古力漿硬左﹗哈哈﹗


仲有個焦糖布甸﹗塊焦糖好甜﹗都OK啦﹗不過飽到食唔哂Lu~~~~


之後我地睇人踢波﹗好開心﹗^ ^


超感動﹗感動到喊﹗


簡簡單單就是最好﹗


不過書溫左一陣就訓左喇﹗><


聽晚出發喇﹗


今日有小小病既徵狀﹗希望無事啦﹗


6~18度﹗明晚10Gate E等﹗


我要加油溫先﹗考好試玩得開心﹗^ ^


十一日的年假十日陪住我﹗Gum…..


沒有留言:

張貼留言