2007年10月19日 星期五

距離出發仲有6日

因為星期五放假﹗於是就約左蘇菲Irene黎我屋企煮飯仔﹗


Lunch既時候同左Goloria、Karen食韓國野﹗(下星期明明都去啦﹗驚到時食唔夠) 我地分享左好多旅行趣事,俾佢地笑到我死﹗好野﹗真係好開心個個見到我都話我白左同皮膚好左好多﹗ ^ ^


因為韓國好凍買左支雪花糕、仲有旅行裝CON水﹗


返黎屋企之前蘇菲陪左我去吉之島買行李箱﹗好抵


好慘呀﹗去旅行果幾日我岩岩會M到﹗於是去左睇醫生﹗(肉赤死喇﹗)


又要扣人工﹗


我地會去溫泉,咁無理由叫Justin一個人玩ga ma..........同埋去旅行會好唔方便﹗


但好似會對皮膚唔好﹗


好驚又會生野﹗俾左咁多錢,到而家先去到呢個地步﹗唔係又生呀﹗唔好呀﹗仲有好驚去到韓國好曬﹗因為而家搽既Product唔可以曬,會有斑ga


講就係有好多野驚﹗不過我其實好開心﹗


因為同Justin一齊又去玩﹗


同蘇菲返左黎等埋Irene就煮野食喇﹗


又整左幅射雞脾、(之前就太乾,今次加左好多水﹗但鼓油都加多左﹗搞到勁Salty)我都係唔太岩整燘既野﹗


Irene負責介開D雞脾等佢地易D入味(不過唔知點解有一隻特別Ugly........)


蘇菲應該平時都有煮下飯,所以都有返咁上下﹗


蜜汁丸(呢個最好,食哂)


盤菜(其實係一大碟菜多到要用盤裝,7個娃娃菜呀)


整呢3樣野都整到10點幾先食得﹗餓到呀.............


不過好開心可以一齊整下野食﹗


Nice to meet my freindsssssssssss ^ ^


沒有留言:

張貼留言