2007年10月25日 星期四

首日首爾

(講埋個考試先,2個鐘既時間答3題,題目其實同之前阿SirTips好似﹗應該話係一樣,我當然係答我溫左果3題啦﹗答左差唔多個半鐘就做哂﹗有諗過即刻走﹗開考前同阿Sir講左我要去機場﹗阿Sir話我想走就走,不過最後都係坐到夠鐘﹗雖然唔係答得好多、好好﹗但夠ga la)


一考完就好瘀喇﹗好趕咁去機場﹗搭機鐵﹗好彩10點前趕到﹗


要你一個人拖二個suitcase去機場﹗辛苦哂﹗


都係羅passport check in﹗之後行左一陣﹗香港機場真係好靚﹗


第一次見哂d團友﹗都幾多後生男女﹗一家3口一家4口﹗3對女仔 4對情侶,自己一個(single)21男﹗當然仲有我地啦﹗totak 27人﹗^ ^


上機之前食左Burger King﹗韓國都有好多Burger King不過就好小McDonals


5點幾就到左仁川機場喇﹗(韓國快HK一個鐘,即係HK4點幾﹗)



搭車去第一個景點喇﹗真係好眼訓﹗不過又訓唔到﹗好辛苦


七點就到第一個景點﹗但九點先入去﹗果2個鐘就係響車度訓﹗真係好搞笑﹗不過有人成日講野﹗搞到點都訓唔到﹗


第一站 : 南山公園 (真係得個公園)



(成隻鬼咁﹗好恐怖,3眼袋﹗Horrible >< )


秋天樹葉都係紅色橙色黃色﹗(雖然睇唔到成個山都係橙紅色既楓葉﹗不過都幾靚呀﹗)


韓屋村



好多有韓國特色既屋﹗(好似Post card)



成個奸人庭咁﹗>< (隻眼好細﹗﹗)



好多亭子﹗好古式古鄉﹗



點解韓國既中學生個個都一樣樣﹗同我都一樣樣wo~~


之後就去食我地既第一餐﹗都唔知叫早餐定Lunch好﹗


有湯、有飯、有菜﹗係中式﹗好似食jai咁﹗


食完行左南大門同明洞﹗


南大門就好似temple street咁﹗



野食又唔敢亂響街買﹗衫又唔岩﹗


明洞似返我地會行既地方﹗



不過就有小小貴﹗睇中左一件冷外套要35000 won﹗即係300HK$﹗又唔係牌子﹗於是我無買到﹗諗住去其他地方可能平D


食左好長雪糕﹗



買左2Korean shorts


返左酒店放低行李﹗房比想像中細﹗


不過有怪異野﹗話說我地入左房﹗我發現到一條男子既un響台面﹗勁驚﹗好Ugly呀﹗唔知點形容我有幾驚……..><


都唔知佢地點執房ga….><


除左呢件事同個location唔好之外都OK既﹗仲可以自己cook(我地無整呀﹗因為都絛咩時間)


之後就出去食晚飯,食左硫磺鴨餐﹗都幾好味﹗最鍾意個粉絲 ^ ^



食完野就返酒店休息喇﹗


2 則留言:

  1. 點解唔影張 un 相 post 上 blog 呀? 真係奇人奇遇

    回覆刪除
  2. 嚇到死喇﹗仲影相﹗暈喇﹗

    回覆刪除