2007年10月7日 星期日

好大壓力既一個星期

國慶果日開始忙功課,一直忙左一個星期﹗

星期二

放左工仲要去返學﹗返之前陪Justin去睇醫生﹗佢塊面好返好多喇﹗

問完阿Sir個功課應該點做之後,好左好多﹗

返完學梗係做功課啦﹗不過進展緩慢﹗

星期三

媽咪返左黎之後想把握機會同佢一齊Dinner﹗雖然約左去睇<<色戒>>

不過大把時間啦﹗過多2日先啦﹗

食完飯繼續戰鬥﹗不過都係做到一舊舊咁﹗

星期四

其實遲左send個report出黎已經幾日﹗可惜方向仍然唔清晰﹗

好彩﹗放工去做下Facial﹗真係好Relax﹗﹗仲訓著左﹗

叫Justin幫我睇下我寫左果D﹗

佢同我講 : 你寫得好亂﹗

Business Practice唔係寫呢d﹗

即時Down左﹗不過佢好好咁寫左一段俾我做參考﹗

不過叫佢幫我整好d我寫左果d佢就話 : 其實真係好難﹗

整到就快Din喇﹗

星期五

成日都好忙根本就執唔到個Report﹗

Lunch出左去同Emily,文哥,蛇哥,Dereck,Andy哥,Vicky食野﹗

一飲就差唔多飲左2個鐘茶﹗搞到遲晒大到﹗

仲要有個手寫Minutes要打﹗又睇怪獸字﹗

放左工過左去北角諗住Run一次個Present﹗不過我個report都未搞掂更唔好講PPT﹗

返左去屋企﹗Justin陪我整果個Report﹗

整到好支力就訓喇﹗

第二朝又一早起身再整﹗

我地一齊食左Lunch我就返屋企再整喇﹗

又打比賽又打牌﹗><

不過我仲Feel到你好錫我﹗去玩都記得我做緊功課﹗

做左咁耐終於都榻好喇﹗仲有個Powerpont都整好左﹗

PS:鴨嘴好大食﹗又買左新魚俾佢食﹗Justin話佢好想黎探下佢地﹗仲要買好多好多魚俾佢地食﹗


沒有留言:

張貼留言