2007年10月26日 星期五

第二日夢幻樂園

好早訓同埋訓得好好﹗所以第二日都幾精神﹗



大合照﹗﹗


食左面早餐﹗就出發去夢幻樂園



天氣真係好好呀﹗小小曬﹗但好涼爽﹗明明得around 10度但唔凍﹗好舒服﹗


首先,去坐大膽吊車﹗不過都唔係好危險﹗係有小小兒戲﹗



我地睇左好多動物﹗有好多都係第一次見﹗


企鵝、貓頭鷹、仲有好多都唔知咩名﹗因為得韓文同英文﹗


可以摸下羊﹗好得意﹗



玩左鬼屋 (其實係類似巴C光年既射擊game﹗丁丁都唔恐怖﹗)


睇左4d影院﹗


Poon Yu既好﹗但點都及唔上DisneyDisney3D真係好靚﹗﹗﹗


睇左動物表演﹗好勁ga﹗好互動﹗會叫D雀仔去羅現場觀眾既物件,之後當然係會羅返俾佢啦﹗


有好多好多好可愛既小朋友﹗你會睇到大家都好Enjoy呢個show



因為全程都係講韓文,我都唔知佢講咩﹗


之後去左睇海獅表演﹗其實都幾悶﹗又係完全唔明﹗仲要無其他動物﹗


之後我地排左一個鐘搭呢架車睇動物﹗


近係ok既﹗不過就無Poon Yu果個咁多﹗上次可以餵長頸鹿﹗開心D





D熊好得意ga﹗會你講88,又會恭喜司機就會俾野佢地食﹗有一隻好懶﹗唔move只係同條利羅野食﹗都幾搞笑﹗


但排左一個鐘就好唔抵﹗



傻佬﹗


之後因為無咩時間見海盜船無咩人排咪玩下lor (其實我係好驚ga﹗不過又唔想得你一個玩)



我叫喊嚇到對面d人死﹗又令到你好尷尬﹗hahahahahhahahahaha~~~都話好驚ga la



玩左好小野就要走喇﹗好唔抵呀﹗咁都 $29000 won喇﹗



好襯 ^ ^同我一齊kai,你塊面紅哂呀﹗


之後去左食韓式燒烤,都幾好味﹗


最愛白色果個海草﹗好好味﹗^ ^


韓國既餐廳好小待應﹗所以咩都要自己做﹗好搞笑個導遊阿Paul話連碟都要自己洗﹗


Jason係跟住我地幫我地影相同serve我地既﹗佢幾似IQ博士﹗


食完野我地加多左個景點就係去東大門﹗行左doota一個商場差唔多2個鐘﹗再唔買我驚咩都買唔到喇﹗所以我買左一件類似之前果件外套 $29000 won,仲有一條褲 $13000 wonJustin就買左一對鞋﹗我都覺得幾襯佢﹗佢果對其實唔知抵唔抵﹗由 $65000 講價講到 $35000 差唔多平左一半﹗但都 $300幾蚊,不過你鍾意就得啦﹗



一日又過去喇﹗


1 則留言:


  1. Hello,
    我是路過的, 小妹的online shop係專賣台灣自家設計衣服, 香港獨家代理。
     
    全港獨一無二。有興趣得閒入逛逛, 唔好唔記得加我到我的最愛~~
     
    Fall 2007 Magical 。night 第二彈款式已經面世喇!!
     
    快點click入 www.pincohk.com

    回覆刪除