2007年10月27日 星期六

第三日Tiger World 水上樂園

又係一早就出去食早餐﹗好普通,有粥﹗同其他配菜﹗麻麻地食左小小﹗


之後去Tiger World 水上樂園﹗



有全裸溫泉、有浪既池、有滑梯、有藥池、有魚仔咬你死皮池、有按摩池﹗其實真係好多﹗


玩得最多係按摩池﹗如果2個人坐得好近會俾人吹Beebee驚告﹗好搞笑﹗



我地無玩到魚仔池﹗因為都唔多魚仔﹗又覺得好Ugly


浪池就太細﹗太多小朋友﹗




自費Lunch 8000 won一個﹗都算平﹗



玩左黃色同紅色果2條梯﹗超快﹗直插入水,個nose都直入水﹗真係入左好多水﹗



可能浸得太耐同埋太熱我都頂唔住有D暈﹗


全裸溫泉我無浸不過我有經過﹗放心係男女分開ga


原本行程有得去滑雪,不過我地無去﹗因為租裝備都成 $45000 won 如果玩一陣就走好唔抵﹗下次冬天再黎滑雪就會﹗


之後就去左泡菜工場﹗


我地整左2包泡菜﹗其實都係將佢準備既料放落去棵菜度﹗



我地無買泡菜做手信﹗因為無朋友食得spicy


好搞笑呀﹗我地試著韓服﹗



好襯 ^ ^



好開心影左好多張相﹗




白色襯我多D




Justin勁搞笑﹗扮有2個女人﹗痴線﹗我梗你好過果個啦﹗果個係男人黎gei﹗﹗俾人畫左鬚﹗


是日晚餐 : 人參雞﹗



都好味﹗可能人參味唔係好重﹗隻雞好軟﹗


返到酒店去左買野食﹗其實佢d野食都幾貴﹗買小小野都百幾蚊﹗


團友叫我地一齊玩﹗不過到最後都係無去到﹗因為佢地好似玩得太激s﹗飲到醉哂﹗嘔哂﹗我都唔飲得﹗


PS: 玩左2,3 發覺韓國人好鍾意吐口水﹗好恐怖呀﹗真係大大細細都吐﹗阿Paul話係因為吐口水會嚇到人,同黑社會電影有關﹗都唔知信唔信好﹗^ ^


真係好Ugly


2 則留言:

  1. 今期新假期都有介紹 tigter world...你個男model 正過 cover girl

    回覆刪除
  2. Tiger World 我地以前都去過 .....
    而家我呢度無,所以要自製 施家水上樂園 ......


    施家 水上樂園 投入服務3

    回覆刪除