2009年6月30日 星期二

為你感到高興

星期一宇珊好想見我﹗


咁我地就出左街喇﹗原來有好消息要同我講﹗


咁認真講電話既????原來宇珊重入情網,拍拖拖lu~~~


(唔知你會唔會介意我打左落Blog呢...不過我要幫你記低呀.....)


唔好再記住以前d野喇﹗要開心﹗要幸福呀



雖然有點"野"阻住哂,不過唔緊要ga~~


我知你好快就overcome到﹗


仲要唔關你男朋友事﹗wahahahaha....


拍拖拖當然開開心心最緊要﹗唔好因為d無謂野影響左你同你地....



男朋友仲要ok wo~~大大隻﹗


不過錫你最緊要﹗


見到你就開心喇......


宇珊仲要因為要send中文 sms俾人,而換過部新電話﹗heehee~~feel到哂啦﹗冧哂啦﹗


記得要多d打俾我哂下d幸福,衝擊下我呀........


沒有留言:

張貼留言