2009年6月19日 星期五

失蹤

尋日放工返屋企,響樓下lift位睇到張失蹤人口告示﹗


上面有一張相,入面果個女仔熟口熟面。


再望真d....係我以前一個補習學生....


當下感覺好奇怪....


我眼中妹妹都算乖,係有時講講下唔聽書。


同埋好似唔多想理野,咩都話得....(我諗好多小朋友都係咁,包括我以前都係﹗)


唔想自己父母長氣自己


但咁都係關心jei~~可能太細佢地未明白


同佢補習應該係3年前....


雖然日子唔長,不過印象都幾深﹗


佢媽咪有cancer,好似上年過左身﹗


可能無咩人理佢,其實佢仲有個爸爸同埋同父異母的哥哥﹗


雖然唔知道佢咩原因失蹤,但我真係好希望佢可以無事﹗


其實家境複雜、無人理、識左壞朋友都唔應該成為理由走左去﹗


會唔會遇到壞人????但已經17歲應該可以照顧自己啦﹗


如果妹妹有咩事,我諗佢媽咪一定會好傷心....


Wan慶恩,今年17歲,中等身形,面尖尖


希望快d搵返佢


 


 


沒有留言:

張貼留言