2009年6月24日 星期三

肥豬腳

我隻腳好肥ga~~好厚好多肉但又勁短wo......


有好多鞋我覺得靚但當著響自己隻腳都會唔靚


咩事隻腳咁肥呀........


一直都好想買一對新涼鞋﹗


因為返工著拖鞋唔係幾好.....


而我又好小著高根鞋,好辛苦﹗


睇過好多鞋喇,但都唔岩﹗


約左Sammi去太子,但佢要7點幾先黎到﹗好彩Celia響MK


咁我就同佢行左一陣﹗


之後我地仲去左旅行社睇下可唔可以一齊去旅行


不過如果真係去Europe,我諗我假同錢都唔夠喇......


北京,上海,台灣呢d我要留返同爸爸去.....


sun & beauch Celia又話佢唔岩.....


 咁即係無ga la wo~~~~


唔知啦﹗到時先再算﹗而家10月d package都未有﹗


之後就過去太子搵Sammi一齊行聯合喇﹗


行左唔係好耐,Sammi已經買左衫同鞋﹗


對鞋都ok wo~~


最後我都買左對鞋﹗


wahahahaha~~不過我唔係好鍾意d釘釘


anyway著得唔係好肥就得喇﹗係ga~~呢個係我買鞋既標準.....


想再買多對﹗



我鍾意鬚鬚呀~~


都仲係肥ga~~不過已經叫ok~~~



2 則留言:

  1. Sammi ララ サミ2009年6月24日 下午3:09

    oh...yuen loi nei meet jor celia.

    回覆刪除
  2. 係呀~~咁岩佢都響mk~~

    回覆刪除