2009年6月2日 星期二

咩醫生黎ga........激死我喇~~~第一次寫投訴信

星期六因為間跌打館無開睇唔到,不過打電話去果時態度已經好差.....


點知星期一Justin放左工去睇,佢仲更加離譜~~~


佢睇一睇Justin隻腳就話無可能更加痛


大佬如果唔係痛洗唔洗黎睇呀


仲話佢有扁平足應該一向都痛


都話扭親之後先痛而家又話佢扁平足又話應該平時都有痛


如果真係扁平足點解你第一次唔講


到醫到而家痛喇你先話有


仲話佢醫唔到Justin叫佢去睇西醫食類固醇


我唔明點解佢係中醫會叫人地食類固醇﹗


我唔明點解佢可以咁不負責任......話醫唔到﹗


咩叫做醫唔到呀....


咁你應該唔好開門做生意啦﹗


一陣醫死人點算好呀......


答一句我都唔知點解佢會死ga...咁就算呀.....


我諗都無咩人知道中醫會幫人做超聲波....


講真我都係第一次聽,第一次睇到﹗


其實第一次問佢做左會唔會好d,佢好簡單答話消炎去腫﹗


我地呢d一般人又點知咁多野.....


以為係好,咪做lor~~


而家反過黎話係咪我地要求.......


咁你係專業黎ga ma~~如果唔係點解我要睇你呀??????


講真真係好激氣﹗如果遇到呢d咁既中醫大家可以去中醫藥管理委員會投訴


電話: 21211888


俾多次間野既資料大家


趙醒楠跌打醫館 (趙惠明同趙建昌係趙醒楠兒子)


西營盤皇后大道西360


電話: 2546 7867


 


 


: 中醫藥管理委員會


敬啟者:


 


本人於200952728日,因扭傷腳部到位於西營盤皇后大道西360趙醒楠跌打醫館求醫。店內有趙惠明和趙建昌2名師傅,27日當晚由一位身形較肥胖的師傅診治,28日則由另一名個子較高的師傅診治。當日是端午節,電視正播著都市閒情介紹肚風舞,趙師傅一邊幫我診治一邊大叫他妻子學跳肚風舞減肥,又恥笑電視上的肚風舞導師肥胖就不要教人減肥。這樣是一名專業醫生應有的態度嗎? 當日我曾經問及做超聲波會不會復原較快,個子較高的師傅稱可以消炎去腫,於是就幫我做了一次超聲波療程,之後包上該店藥物便離去了。但翌日我發現患處比之前痛楚更大,心想可能過多一日會好轉,但痛楚仍然,所以本人於530日致電欲查詢出現如此情況是否正常,但趙師傅堅稱沒有可能比之前痛楚更大,指責是否本人堅持要做超聲波,如果是不應該做超聲波,但為何當日趙師傅會幫我做這個治療? 事後又把責任推到我身上? 趙師傅是一位專業醫師,本人相信他才去他醫館治療腳傷,但為何現在會變成是因為本人要求做超聲波而有問題? 其實本人也是第一次在趙師傅的醫館才知道中醫也有超聲波,根本不清楚超聲波的功效,只相信趙師傅說的可以消炎去腫。當日下午我再到醫館可惜診症時間已過。星期日也是休息的。61日放工後我再到醫館,趙師傅幫我看了幾眼,跟我說: “ 你自己本身有扁平足,應該平時都有痛,係你本身有問題,我醫唔到你嫁喇,你去西醫度睇啦,我幫你唔到嫁喇,叫西醫開類固醇俾你啦扁平足? 為何會突然有扁平足? 我是因為扭傷才腳痛,為何現在說我平日也應該有痛? 第一次診治時為何沒有這樣說?  我醫唔到你嫁喇如此不負責任的說話應否出自一名醫生口中? 是否這樣就可以一一將責任推到我身上?


 


本人為此感到十分氣憤,寫信來投訴。希望得到 貴會答覆。


 


投訴人


咁大個人都未試過嬲到打投訴信﹗希望呢d事唔好再發生....


沒有留言:

張貼留言