2009年5月31日 星期日

海鮮餐

星期六又同Justin去睇腳 (點知佢close左﹗)


因為端午節睇完,個跌打師幫佢做左個超聲波﹗


而家佢隻腳仲痛左﹗打俾果個人問下啦﹗點知佢態度勁差....


問返Justin係咪佢要求做!!!!???


聽到真係火都黎.....


大佬你係醫生,而家你問係咪個病人要求.....有無過份d呀.....


我記得Justin係問過佢整左會唔會好d...咁佢就幫佢整喇


整一次收50蚊﹗


咁係咪明知會醫死人,但當個病人問食左會唔會好d就照開藥.....


我地點都會去睇多次,因為佢要負責返呢件事﹗


趙醒楠跌打醫館


西營盤皇后大道西360


(其實Justin一向都睇開佢,趙醒楠跌打醫館而家由佢2個仔打理,其實我一向對佢地都無咩好感﹗)


有一次佢地見電視有肚風舞表演仲一邊幫Justin整一邊響度叫佢老婆睇,仲一邊話 "咁肥就唔好話教人用肚風舞減肥啦﹗"佢地好唔專業......


我地響街市仲買左d海鮮返屋企整.....


貴妃pong~~其實唔係整得太好﹗


因為我地5點幾買左,9點先整黎食﹗唔係太新鮮......



都唔明點解成日蒸野都勁多水.......=.=


不過Justin就覺得好好味.......


佢都唔識食gei~~~



豆鼓薑蔥蒜炒花甲????hin??? 其實我都唔知呢d係咩......


不過呢d貝殼類我好鍾意ga~~


都似似地樣﹗幾好味......


唔知田隻腳幾時可以無事呢........希望快d啦﹗﹗


沒有留言:

張貼留言