2009年5月25日 星期一

Family Day

星期日Uncle由大陸返左黎﹗因為佢想去睇車......


於是Justin就拉埋我一齊去﹗佢地一家3口加埋我﹗


其實我唔係好想去,因為又未化妝又未戴con真係頭都未梳.....


係ga~~我成日都響Justin屋企樣樣衰衰咁ga~~


出門口仲發現件衫著錯左,wahahahahahaah~~樣衰到呀......


目的地: 鑽石山荷里活廣場


當時已經落左黃雨,之前果幾個鐘真係大雨到呀.........


有車真係好.........而家Uncle果架車都好舒服ga﹗我都坐過幾次﹗


感覺上Uncle好好人,對我都幾好,好溫柔~~~



呢架Suzuki SX4 原本要18萬,而家14萬有交易﹗


Uncle覺得好抵,不過最大問題係佢其實有2架車,如何再多一架.....就真係太多喇.....


其實買車我唔識呀......


 


不過坐入去後排好似高左小小~~


同埋無真皮咁舒服.....


Uncle考慮緊既時候,我地去左食一螞蟻﹗


我地叫左個浪漫2人套餐同埋一d甜品﹗


因為我地晏晝差唔多2點先食Pizza~~


一個3文魚湯飯、焗田螺、羊架、牛尾湯、餐飲、甜品....


其實如果真係2個人食一定食唔哂.....


最後Uncle都未confirm買唔買架車好呀~~~


我仲陪Auntie行左一陣街﹗原來我地傾下d化妝呀、護膚呀~~都ok wo~~~


大家都女人呀ma~~唔知平時媽咪會唔會覺得多個女會好d呢.....



出面好似倒水咁呀~~Horrible~~


沒有留言:

張貼留言