2009年5月6日 星期三

Handmade Cards

話說Justin每一次特別日子都會整d 特別Crads 俾我


咁我當然都要做返d野啦﹗我過左Anniversary之後就Plan左一個去大梅沙既trip...


可惜Hotel Fully book~~


不過唔緊要都俾左佢睇先﹗之後搵一個星期六日去﹗



我將d行程整左落d card度


雖然唔係好靚,不過做到我都好開心....



I LOVE U



呢張係Justin Anniversary整俾我ga~~


佢想我同佢一齊既每一日都開開心心,笑到見牙唔見眼﹗


我地仲好無聊咁搵返邊個嘴係邊個明星....好無聊呀~~



仲貼左好多心心心心心心心....


其實仲寫左好多野﹗


1 則留言: