2009年5月18日 星期一

親子炒飯


呢排都係煮下飯仔,無咩特別話想行街、想食邊間邊間野.....


今次我地揀左好味又易整既炒飯


因為之前果晚唔記得要煮定飯,一早起身煮好左就即刻放入冰格雪一雪佢


炒飯d飯唔可以太濕同埋每一樣材料都要炒一炒到乾身﹗



今次我地揀左Justin好鍾意gei <<艽菜>>


飛一飛水再炒一炒



叉燒 - 我地用左叉燒汁再炒多左一次,個味同個色都好靚~~~



蛋花,令到成個飯都靚左......



青豆、蟹柳



個飯炒一陣,慢慢加入蛋......


我加蛋、田快手炒



炒到乾身加入其他材料,一齊炒多一陣﹗


色香味都齊哂


點解我叫佢親子炒飯????


因為呢個飯係我地2個通力合作整出黎gei~~


一個人炒一個人加野,2個人一齊炒又得~~


總之就好god啦﹗



我地之前果日仲一齊整左個湯面~~


2 則留言:

  1. 個炒飯好得下呀 !你地今次好叻喎 !

    回覆刪除
  2. wahahaha~~我都覺得個賣相好good~~不過食落就乾身左小小~~應該係炒得太耐~~~

    回覆刪除