2009年5月30日 星期六

Sammi Happy Happy Birthday


Happy Birthday Sammi~~



我第一次食風月堂.....

感覺都幾好.....

環境舒服~~



個memu好colourful呀~~~



不過唔鍾意佢無得book台lor~~

好彩羅左飛之後,我地去左行街,一返黎就有位.....



雖然Shirley未到,不過已經9點喇...我地諗住叫住d野食先.....


有人唔專心揀野食.....wahahhaahahha~~



台面d花係真ga~~~



海鮮炒飯....

真係好想知點解人地炒飯可以一粒粒又唔會乾~~


煙肉芝士薯片

都ok~~ 不過上面d醬唔夠多~~


Pizza~~



wa~~好多芝士.....好長.....


其實我地果晚食左好小野....

因為個個都目標住d靚靚甜品....



真係好多款......

仲整得好靚~~~~



10:30 Shirley終於都黎到喇~~~

下次佢話可能8點收得工都唔知信唔信好....=.=



Sammi 生日我地叫佢揀食咩甜品

佢揀左布丁.....

我地仲好無聊咁拍左一段震震布丁Movie...wahahahahaha~~~


wa~~~好colourful~~

d生果都好好味~~~


雪糕好滑 ^ ^



因為佢個樣似cake所以叫黎俾sammi切~~

個雪糕溶緊.....



希望你可以日日都開開心心.....



原來佢底果層士多碑利係焗過之後放個雪糕上去﹗

唔好睇佢好似仲係好新鮮其實係已經焗熟左......

不過焗完之後太酸﹗我地都唔係好識欣賞......



出門口又影下相先.....


有個簡單背景都幾好wo~~



我都唔鍾意而家呢個頭呀~~太爆.....

等多我2個星期,之後去整返直佢....

忍忍忍忍......





nice dinner, nice gathering....


2 則留言:

  1. 最鍾意風月堂既甜品ar....攪到我心思思想去食tim~~~

    回覆刪除
  2. 下次我地都可以去食wo~~d 甜品真係好靚

    回覆刪除