2009年5月20日 星期三

Neostrata

從咪喵美妝的Blog知道有一隻牌子叫Neostrata


我發現我地d皮膚差唔多


士多碑利鼻


T位油


下巴生大粒瘡瘡


其他位都會生細細粒


仲有最緊要係我同佢一樣用Shu Uemura落妝油個下巴會生好多野


咁我見佢用完之後皮膚好左好多﹗我就買左一set sample黎試下.....



Facial Cleanser - 15ml   Moisturizing Cream - 10ml   Gel Plus - 10ml


3樣野細細支,$75only~~


Facial Cleanser 係Gel黎gei....唔會起泡﹗


我而家早晚用,每次按摩1-2分鐘


用左一星期我覺得我皮膚好左....


Justin仲話我白左﹗


Moisturizing Cream用左之後我覺得化左妝之後T位無咁油﹗


至於Gel Plus係可以當Mask,因為有果酸,會有d "拿"


希望佢會幫我擊退我d印印...


5 則留言:

  1. um~~呢個我就唔知道喇,不過個洗面應該果酸含量好小,你可以先試下個洗面先﹗等d皮膚適應下..應該ok~~我用Gel plus就有小小,特別係鼻亦果d位,應該係皮薄d.....

    回覆刪除
  2. 唔好意思.....我想問你這些 products系邊到買?! 唔該你~

    回覆刪除
  3. 請問sample用到幾耐啊?
    有冇用架?
    [版主回覆01/18/2010 12:33:00]用到一星期左右﹗睇你係早晚用定睇.......
    我自己就覺得有改善,不過未完全解決d粒粒......不過個個都唔同....可以試下~~

    回覆刪除
  4. 我都係睇左咪喵的blog先試下呢隻洗面..但右冇d卜卜地的感覺..你一次洗會用幾多?
    [版主回覆02/03/2010 16:32:00]係咪吉吉地???? Gel Plus就有小小吉,不過洗面都ok~~
    洗一次面用一下~~

    回覆刪除