2009年5月19日 星期二

I want my hair back

星期日一早就準備去剪頭髮喇.....


因為個頭好散,而我又好唔鍾意gel,所以都係整整佢啦﹗


諗住髮型師都係幫我電返差唔多gei~~


我2點去到,一直整整整整到8:30


因為髮尾已經好傷下,所以要剪小小﹗


(不過佢剪得太碎,好散﹗)


之後染左隻新色


不過好似同之前差唔多﹗


其實佢由頭到尾都無問我想點整......


我又無留意wo~~以為佢知我心水﹗


就係咁...........



wa~~整完果下,我真係唔知講咩好﹗


又短﹗又亂......好核突呀~~~



側面其實好爆炸﹗我同事話好似公仔面﹗


髮型師話一個月會直返好多﹗叫我放心


唉~~~好樣衰呀~~~


沒有留言:

張貼留言