2009年5月23日 星期六

江川壽司

Happy Happy Friday我同Justin揀左出街食....


其實響銅鑼灣都好多壽司店,不過真係要預排個幾2個鐘﹗


咁岩SOGO又大減價,多人到呀~~~


成個CB好似就黎爆開咁呀~~


我地行左一陣,搵極都搵唔到食咩...


我又好肚餓wo (Justin話佢唔鍾意我成日講住肚餓﹗)


但如果我唔講我知我地會搵好耐先食野ga ma.....=.=



最後因為唔洗排隊就入左呢間喇~~


其實都幾多款,不過我就覺得味道一般....



軍艦d紫菜真係好差......


章紅魚,一般貨式....


Justin話我係名牌主義,多人食就覺得好味~~



Justin最鍾意食烏冬,不過其實我唔鍾意ga~~我鍾意米線多d~~


我地仲傾起自己鍾意食咩!!!!


Nice Talk~~



最後都食左10件壽司,一個烏冬....


行左一陣街,我發現上次鍾意果d衫鞋都無左....


可能個天都唔想我買野啦﹗waahahahhahaha~~


我真係好鍾意我地2個一齊既感覺,感覺好實在﹗﹗


沒有留言:

張貼留言