2009年5月11日 星期一

Happy Friday

星期五Justin俾人捉左去睇戲....


我就約左Shirley行下CWB~~


果日我要ot到7點半,但Shirley仲晏9點先到....


響等緊果時我真係好肚餓


於是就試左之前一直都好想食既Ireland"s Potato



第一次試d普通d既......


Honey & Muster


都幾好味wo~~不過一個人食一個就多左d~~


下次我要試肉醬.....


Shirley黎左之後佢同我講佢都想食wo~~


佢買左Sour Cream+Bacon....


Cream就太油喇....Bacon正常d....


最後我地到差唔多11點先食野﹗


Justin都一齊....



佢點都唔俾我影低佢食咩....


Shirley話我咁樣好港女wo~~><


沒有留言:

張貼留言