2009年5月3日 星期日

Long Weekend

5.1 星期五多左一日假,不過我地玩到咁早,差唔多全日都訓左.....


之後又係睇下波,食下野又訓過﹗真係成日都好支力


星期六終於都可以出去行下﹗


原本係打算去長洲ga~~不過Auntie話好似好危險咁,咁我地就轉左去行街~~


天氣咁好去邊都開心啦﹗



等車中.....但我地掛住影相miss左架車都唔知.....



佢好似都幾鍾意呢條褲wo~~雖然 $7xx..... 咁都抵返gei~~



heeheee~~我都好鍾意呢件間條衫~~不過唔想成身都係灰色~~



第一站我地揀左灣仔 <<莎巴馬來西亞餐廳>>


可以順便懷念一下


呢間餐廳其實都幾出名ga~~我之前都好想試不過一個Lunch要100好似貴左d~~


雖然我地3點先去到,不過都係無tea set



咖哩羊同埋印度薄餅


個餅整得好好味,佢有好多好多層感覺好特別~~


個咖哩就一般﹗不過個餅吸左d汁...正....



馬來西亞辣飯﹗我地唔食辣ga~~


不過Jutsin個同事食過好味,就試下啦﹗


左上: 咖哩雞 右上: 蕃茄青瓜


中間: 花生 飯


左下:魚仔 右下:蛋


個魚仔雖然有d 辣,不過好好好好好好好好好好好味~~


不過個雞就差d lu~~好鞋.........



椰汁珍多冰 - 一般


Justin話佢想叫個ABC飲下wo~~~


食完野,我地去左Element 買飛睇 <<金錢帝國>>


(我真係唔覺得我地係食左好多野ga~~)


不過Element都無咩野行,我地就過左去旺角﹗


應承佢買既外套都未買到﹗


由五點開始行行行......我地仲食左雪糕


我個胃開始唔舒服,好漲,好辛苦....


Justin提議返屋企休息,不過睇戲都唔會好辛苦jei~~


又買唔到外套喇,不過佢都睇中左一件......話再買唔到就買果件......


睇戲睇十點,不過我地九點幾就到左Element喇....


坐左一陣,休息下又好返d喇......



e~~有抽獎wo~~仲係渣打


如果有包場都幾正wo~~~


雖然係咁e行下,不過都真係好支力lu~~


1 則留言:

  1. haha...我都睇左金錢帝國, 一樣都係係element睇....不過就早你一日咁大把...so...撞唔丁你looo
    [版主回覆05/05/2009 09:41:00]hahahaha~~又會咁岩gei~~~不過element睇戲又真係幾舒服wo~~個位又大.....音響都幾好...

    回覆刪除