2009年5月26日 星期二

大菠蘿小菠蘿成長記 4

呢幾日都落好大雨,而我地照將小菠蘿佢地放響花園﹗


因為我地懶,無放佢地返入黎露台﹗


不過佢地就變到好綠色......



大菠蘿中間果2塊葉生緊呀~~


唔信自己睇返之前果篇啦﹗真係大塊左......


當我出去幫佢地影下相既時候,我發現小菠蘿有d奇怪



佢個根部好似爛爛地,當我諗住推一推睇下個底﹗


佢成個甩左出黎呀~~~


應該係因為咁多日都俾水浸住,而我又無聽說明書話切左佢個菠蘿出黎﹗



個根部真係霉哂呀....


之後我決定挖走小小泥,再cut過佢個頭重新種過﹗


我覺得佢仲咁綠一定未死ga~~


大菠蘿你要氐快d呀~~因為爸爸無咩耐性喇.....


佢成日都話你地死左﹗種唔到﹗要爭氣呀~~~


沒有留言:

張貼留言