2009年5月4日 星期一

炸蒜頭金姑肥牛卷

Justin響街度食到一個超正炸蒜頭金姑肥牛卷~~


其實我唔明點解要加炸蒜頭ga~~因為之前整過金姑肥牛卷都已經好好味~~


咁都可以試一試佢



先用油炸一炸d蒜頭~~其實我覺得炸到好似呢個咁已經好Good~~



不過Justin覺得唔夠,最後炸到咁既色~~


其實我地一齊整野食都成日有d野會睇對方唔過眼ga~~


我有時會覺得佢食得太鹹....煮得太濃.....


佢又會覺得我整得唔好~~


我地而家採取不干預政策,一個人負責一樣野,對方唔可以響煮既過程出聲,到煮左出黎再傾返點先整得好食d~~~雖然咁好似好白痴,不過可以大家煮得舒服d,將自己所想既野整出黎,可能到最後失敗左,但感覺都奴Good~~



之後將d 炸蒜頭連埋d 金姑肥牛卷埋一齊......



最後當然係煮熟佢啦﹗


我地次次都用日本燒汁,可能個汁好味啦﹗次次整出黎都好正﹗好味


可以一齊Cook下,笑下,一齊食下野,我已經好開心﹗


我知道Justin都一樣~~~


1 則留言:

  1. 連金姑肥牛卷都識整 ?真叻喎!

    回覆刪除