2009年5月12日 星期二

蘇菲Happy Happy Birthday


星期六蘇菲、Shirley、我、我夫人一行四人先去左MK行街..之後就去九龍城食Dinner~~

Irene同穎都有黎呀~~


南角道 - 隆姐



泰式生蝦~~

都幾新鮮~~佢仲會幫你炸左個蝦頭tim ga~~



好大碟,都好新鮮,食之前見到隻蟹仲會走ga~~



雞、豬串燒.....

不過分唔到邊串打邊串.....



Shirley次次都叫生菜包....

不過真係好辣呀....=.=



用呢個點d咖哩勁好味......



唉~~我掛住睇王子介紹話好味...

唔知道佢個裝修係"0"....好迫又唔舒服=.=



蝦餅~~



馬拉Jan炒菜苗....



好得意...五星形ga~~一人一角



一人一杯特飲..

菠蘿冰,一睇都知係我ga la~~



仲有糖水送~~



之後就轉去太子飲野~~


揀呢間係因為有大大個Screen睇波.....

Eugene有黎.....



唔知係咩...only叫佢溝d 士多碑利味gei野出黎~~

都ok...不過無咩酒味.....



又玩白痴game~~~

次次都係我最慢.....=.=



不過個埸好小人........

我同我夫人.....



密密開......

2個人飲cocktail~~

3個人3個鐘飲左3set~~



Yeah~~因為又屈到一個人飲喇~~~



夫人就飲死喇.......



飲得最多係玩Card Game~~

估唔到我輸左要飲3杯Beer.....=.=


沒有留言:

張貼留言