2009年5月24日 星期日

蒸肉餅

星期六我地一早起身就去香港仔飲茶喇~~


2個人食左差唔多10碟點心....


蓮藕、咸水角、燒賣、馬豆糕、叉燒包、鳳爪、牛柏葉、鮮竹卷........


飲左差唔多2個鐘茶,一邊睇下報紙一邊睇下電視.....


感覺好似我爸爸媽咪平時咁呀~~~


好老夫老妻lu~~~


飲完茶當然要去買送煮飯啦﹗


是日勁大雨...我地去左Welcome度行左一圈﹗


買左d菜、雞肉、肉餅、腐竹、白果、黃冰糖、零食一大堆。


之後就返屋企整野食喇........


咁我打俾媽咪啦﹗


我: "媽咪點整肉餅ga???'


媽咪: "你洗左d梅菜,切到佢好細、撈埋d豬肉、加小小"雞"粉、拍實佢、蒸五分鐘﹗"


我:"我用冬姑得唔得ga???"


媽咪:"一樣做法jei~~"



其實都整得幾靚ga wo~~


咁就羅去蒸啦﹗



點解蒸完會咁gei??????


話說我同justin隔左10分鐘之後去睇,發現勁水汪汪,d肉餅仲要勁散﹗


激到佢死....


於是佢就用左燒汁成個炒散佢........


好彩咁樣整都好好味~~~


我就諗返點解會咁散啦﹗


可能隻碟太大,佢有好多倒汗水.....浸到散左﹗


咁我就同媽咪講返啦﹗


點知媽咪問我你無用粉撈勻??????


粉????唔係雞粉????


就係咁就變左散肉餅喇....


下次記住係加生粉,唔係雞粉呀~~~


沒有留言:

張貼留言