2009年5月15日 星期五

05/16 九龍灣遊樂場 長安飛腳 VS Horizon Kids

週末聯賽首場大戰,有七人王盃季軍長安飛腳對住新球隊 horizon kids。

長安飛腳有領隊兼隊長岳X璟受傷入院,將會缺席今場賽事,預料會由副隊長泰臣帶領,首席射手黎國鈞會在前線繼續上陣,支援他的大佬肥 b 黎國榮亦狀態大勇,而新戰力阮文健效力天水圍飛馬,今次未必會派上陣。

horizon kids 主力球員麥X庭稱為 saturday fc 美斯,球隊在友會聯賽亦取得好成績,此子在友賽中頻頻士哥,將會對長安飛腳後防線構成一定威脅。

不設開盤


文章轉載自七人王足球聯賽討論區


(http://www.king-7.net/forum/viewtopic.php?t=3959)


Justin一直都熱愛足球,上次聯賽得到第3﹗


希望新一季比賽會有更好成績﹗


雖然佢而家隻腳仲未好返,但我知道佢真係好想好想可以去比賽,希望可以快d無事啦﹗


估唔到有人話佢係美斯﹗


 


 


可唔可以叫佢做C10......



C7好靚仔呀~~~我叫佢做膠公仔,因為佢唔似真人.....


Justin 係10號,咁都可以叫C11呀....wahahahahaha~~ 


沒有留言:

張貼留言