2009年5月29日 星期五

端午節

端午節我地無食糉,因為Justin隻腳唔可以食糯米住.....


一點出門口睇完跌打之後就去左香港仔


其實我都心大心細,Justin約左媽咪、婆婆、e婆、舅母、表弟、表妹飲茶


第一次見佢咁多親戚﹗


同埋唔係幾好意思~~~


不過我又唔想一個人食野,於是就一齊上去喇......


開頭其實我都幾緊張ga~~


我地都仲諗緊叫舅母做Auntie好定係叫返舅母好!!!!!???


最後舅母好好人,主動走過黎同我打招呼﹗


仲叫我叫佢做Annie~~


平時食舅母d野就食得多,不過真人就第一次見﹗


舅母煮野好好味,人都勁nice~~


我真係好開心


婆婆第2次見,對比上一次,身體好左好多﹗


感覺大隻左﹗


飲左2個幾鐘﹗不過感覺時間過得好快﹗


Justin媽咪想去SOGO,不過Justin整親腳唔方便去咁多人既地方﹗


我唔敢一個人同Auntie去街呀~~~


返到去,我地夜晚都有煮左小小野食﹗


Uncle好得意﹗佢同我講煮野食都幾好,2個人有情趣d~~


我真係好鍾意Uncle~~


而家整咩食我都會問佢有無興趣試下﹗


我答Uncle: "係呀,可以成日都2個人一齊﹗"


其實我想話驚自己成日都響佢地度會打搞到佢地,不過我又驚uncle唔知答我咩好wo~~


而家咁既生活我覺得好開心﹗


真ga~~我真係好開心﹗


沒有留言:

張貼留言