2009年5月23日 星期六

約會宇珊

哈哈﹗原來差唔多半年無見宇珊喇~~~


本來上星期已經諗住去街,不過Justin整親腳我想陪佢睇醫生。


所以遲左一個星期先出黎~~


我發現同宇珊真係好多野傾.....講極都講唔完......


可能我地2個差唔多性格,都鍾意聽人講野,又鍾意講野......


我地2個連食咩,去邊都無咩所謂,um~~應該2個都有選擇困難症﹗


雖然個個都話旺角危險,不過我地留響Langham入面應該無事gei~~



我咩事咁既樣呀?????睇下個頭真係好爆ga~~



俾張近d清d既大家睇下喇~~~


等多一陣啦﹗好快我會整返直......


我地揀左<<簡單Kitchen>>,宇珊話食過都幾好味~~~



Mine: 海鮮天使面



宇宇's 黑松露汁牛扒軟飯~~


呢個飯好入味,個汁都好正...我唔食牛既都食左小小.....wahahahaha~~


個面面就差左d~~



我地仲order左個New York Cheese......


不過有好多地方都整得好味過佢好多﹗



我地仲好傻仔咁排隊......原來入面有d搞笑野....


對住粒紅點射d光入去會有d special effect ga~~


吒個係對眼會發光



呢個會同你揮手


好無聊呀~~~hahahahaha



d野就係響個幕入面ga~~



其實我都唔係好想post呢張相,不過當我睇到自己好似帶左對手套咁就真係好好笑喇~~~


我幾時先會白返小小ga~~~


沒有留言:

張貼留言