2009年5月28日 星期四

又玩煮飯仔

5月27日 My Beloved Sammi Happy Happy Birthday


我地將會星期五晚去食飯慶祝~~~


Justin整親腳到而家都仲有d痛,於是放工我又陪佢去睇跌打仲買左送一齊整野食﹗


其實都係好easy果d菜式....



剪雞扒,不過呢個好難食﹗下次唔會再買lu~~


佢係已經有味ga喇,我只係負責煎香....



串燒雞,我地用個燒汁再整多佢一次,個色勁靚....


仲有菜同日本黃瓜....


好味~~


其實成日都平平淡淡咁一齊整下野食,傾下計已經好正喇~~


希望Justin隻腳可以快d好返


2 則留言:

  1. 玩煮飯仔真係唔錯, 可惜我仲未有機會丫~~
    不過....如果唔洗洗碗會開心d

    回覆刪除
  2. heehee~~我有個怪癖全部家務入面我最鍾意洗碗﹗
    下次公主煮完野俾王子食可以留返d碗俾我洗........

    回覆刪除