2009年6月8日 星期一

Stanley一日遊


我地2個都好耐無去過赤柱喇......

2個人一齊更加係第一次﹗我覺得呢度都幾舒服~~好多人都一家大細黎 ^ ^

好開心



wahahahaha~~好短呀~~



e~~咁得意gei~~Supermarket



以前應該係一間警局....



入面都幾靚ga~~



咁熱食個ice-cream 先....



新野 - 圖書館



石灘

唔知諗緊咩呢???



其寅天氣都好熱下﹗不過出黎行下心情好d~~



d人畫到d石花哂....><



B IS FLYING IN THE SKY BY JUSTIN



唔知係咪就係赤柱泳灘.....不過真你好細wo~~



有人不滿我偷拍佢.....



Kai~~



更Kai~~

一個指天一個指海



個海旁唔同哂~~~



Kawaiiiiiiiiii



好多可愛小朋友~~~


好簡單已經好開心~~~



有d人仲特登入黎好似影沙龍相咁.....

好得意~~~



有好多狗狗....

Justin就最開心~~



哈哈...我地扮果d沙龍女仔....



唔同左好多



美利樓



有陽光但都有小小雨....


um~~真係好舒服~~



雖然有小小不愉快插曲﹗

不過全日行程都幾開心呀~~

我只想你健康快樂﹗﹗



下次high tea見........



唔好忟啦﹗



走lu~~去食Dinner lu~~

鍚哂我真係好﹗haha~~


沒有留言:

張貼留言