2009年6月20日 星期六

緣份

點解我個標題叫"緣份"


因為我同Fione既相識係好特別ga.....


都唔知幾多年前喇,響一個有杰倫的Function度我地相遇....


我地一齊排隊(其實成日都會同前後既fans傾下計,大家交流下)


Fione叫我幫佢影低杰倫個英姿....


之後交換左msn,我地都有contact下


佢去左日本之後就小左好多喇.....


估唔到大家咁有緣一齊響灣仔返工﹗


仲相距唔遠.....



咁當然要一齊食個Lunch啦﹗


好耐無見喇.......


其實Jay Fans真係識左好多、多到我都唔知有幾多﹗


不過可以Keep到contact既得Fione一個﹗


可能呢d就係緣份喇﹗



講真我仲係鍾意阿Jay ga~~


佢有Function我都會去﹗哈哈...好似好低B


同Fione傾左好多野,好多都係自身既野﹗感覺佢好成熟﹗我真憬要好好向佢學習下﹗


1 則留言: