2009年6月13日 星期六

面館一平安

星期五Justin請左假,因為佢要去照腳,整親都成個月不過都未好返....


好彩照左知道d骨都無事....


係條根.......


我地諗住放工出下街,行下,食下野.......


佢掛住睇NBA都唔黎接我收工,我電話無電響街度等左佢成半個鐘﹗=.=


我揀左之前一直都想食既面館一平安


就響之前果間888拉面樓上﹗聽講都係日本人開ga.....


Justin唔鍾意我一肚餓就好煩咁講好多次,不過我都好唔鍾意佢成日都話飽﹗



可能我大食掛......


今日叫左一個拉面一個燒餅.....



有個前菜,不過要10蚊一個ga~~



我叫左個最貴既拉面,好似70-80蚊﹗


不過我地都覺得個湯底好鹹......Justin仲飲左好多好多水....我覺得係因為味精﹗



呢個燒餅細細個 $6x....


好似章魚小丸子d味呀.....


抵唔抵見人見智﹗


下次應該唔會再去呢間lu~~


888拉面好味d﹗


沒有留言:

張貼留言