2009年6月22日 星期一

CRE

星期六一早就同Justin起身出門口食早餐喇....


因為我地一點半就要去考CRE


CRE即係政府Common Recruitment Test


我地去左屋企附近間Mcdonal 食左一個鐘早餐﹗我就要上巴士去將軍澳喇....


Justin就好佢響灣仔考﹗


早知我地報同一個地址啦﹗睇下會唔會一齊考都好﹗


Total考4份Paper有3份考45分鐘,Basic Law test就考20分鐘﹗


每個Test中間都有20分鐘Break......


其實都幾無聊.....


點半開始考到七點幾,我都醒目買左個蛋糕等break果時肚餓食﹗


原來真係會肚餓ga~~


Justin間學校仲正,佢可以去附近食件西多﹗


總括黎講個test都唔係好難﹗係果個Appitude test太短時間做唔哂﹗


同埋d數我計計下無心機﹗


好搞笑我計到個答案係(3) & (5)...點知係無呢個答案,真係好好笑.....


可能真係自從中一之後d數就越黎越屎....


中一果時我係全級第一ga....


考完個試,羅到成績我會開始試下搵d政府工﹗可能我個人無咩大志,有份工,人工ok、穩定就得ga la~~



有時放工等Justin收工我都會去三聯睇下書...呢排成日睇d教人影相既書....


知道左d相機不同mode用於適當時候會有好好效果﹗


呢張係用植物mode影ga......d樹會Green d....


haha~~其實我都好鍾意影相ga~~好想有一部自己既單鏡....


不過太貴lu~~


2 則留言:

  1. 呢個時候穩到政府工都好好啦
    加油亞
     

    回覆刪除
  2. 我會試下搵ga la~~~thx

    回覆刪除